Nakládka odstrojeného bývalého vládního speciálu TU -154 pro akci ” Velký přelet”, na které se aktivně podílíme od roku 2015. Reference z předchozí demontáže letounu naleznete v naší galerii. Současná nakládka se týkala samotného trupu letadla a ostatních částí před jejich “posledním přeletem” do Kunovického muzea.
 

 

 

 

 

Provádíme demoliční a zemní práce v jakémkoliv rozsahu. Realizujeme náročné projekty ve stísněných a jinak komplikovaných prostorech. Přesvědčit se můžete u realizace hloubení základů pro technologické zařízení ve výrobní hale, která probíhala pomocí našich strojů Liebherr A916  a Komatsu PC 228US.

 

Přepravili jsme jednotlivé částí generátoru pro vodní elektrárnu z polské Wroclawi do středočeských Neratovic prostřednictvím našich těžkých tahačů DAF XF510 a DAF XF 105.510 SC.
Šířka nákladu činila 5,30 metrů a vzhledem k mezi únosnosti mostu na příjezdové cestě k elektrárně a stísněným prostorům byly části generátoru přeloženy naším jeřábem na menší podvalník a následně přistaveny až do prostor elektrárny.

 

Demontáž a přeprava trenažéru pro nácvik nouzové evakuace kabiny Airbusu řady A320, která proběhla v rámci rekonstrukce budovy výcvikového centra prostřednictvím našich kolových mobilních jeřábů Liebherr LTM 1100Liebherr LTM 1040.

 

Demolice nedokončené stavby domu za pomoci našich demoličních bagrů Liebherr R934 a Komatsu PC228.  Součástí demolice byla recyklace stavební suti v místě mobilním drtičem Finlay J-1175.

 

V rámci rekonstrukce dálnice D10 byla naší společností provedena demolice starého nevyhovujícího mostu křižujícího tuto dopravní tepnu u městyse Brodce.
Demolice byla doprovázena krátkou výlukou v obou směrech, která započala v sobotu 25. 6. 2016 ve 14:00 a provoz byl opět obnoven následující ráno 26. 6. 2016 v 8:00.

Během akce byla využita široká škála naší techniky od demoličních bagrů, přes nakladače,  sklápěče až po komunální techniku pro finální úklid komunikace.

Samotná demolice mostu trvala 6 hodin a hotové dílo včetně všech úklidových prací bylo předáno oproti plánu s velkou časovou rezervou.

Nakládka části technologického zařízení prostřednictvím našich mobilních teleskopických jeřábů Liebherr LTM 1100-4.1. a Liebherr LTM 1060-4.1.  Vzhledem k prostorovým dispozicím uzavřené haly, byla část nakládky realizována za pomoci našich speciální přídavných podvozků umístěných pod nákladem.
Po nakládce následovala přeprava soupravou DAF XF 105.510 + Faymonville STBZ-4VA do 700 km vzdáleného Hamburku (D).

V noci ze středy na čtvrtek 9.6.2016 jsme přepravili mostní konstrukci soupravou Mercedes Arocs SLT + Goldhofer STZ VH8 ze Záboří nad Labem do Hradce Králové (Plotiště nad Labem) včetně naložení a usazení na místo určení těžkým mobilním jeřábem Liebherr LTM 1400-7.1/1.

Při přepravě byla nutná demontáž dopravního značení a asistence policie ČR.

Celkové rozměry soupravy
Délka – 36m
Šířka – 6,5m
Výška – 4m
Hmotnost – 111,2t

Celkové rozměry mostní konstrukce
Délka – 24,7m
Šířka – 6,5m
Výška – 2,25m
Hmotnost – 64t

Demolice staré nevyužité kotelny v průmyslovém areálu v Kladně za pomoci našeho největšího demoličního stroje Caterpillar 5080 s dosahem ramene do výšky až 38 m.

Technologie demolice hydraulickými bouracími nůžkami zaručuje maximální bezpečí při odstraňování staveb a díky nízké hladině vibrací a hluku je také ohleduplná k okolí místa demolice a životnímu prostředí.

Provozovna a sídlo společnosti

Pavel Švestka, s. r. o.
U Zastávky 182
252 16 Nučice u Rudné