Abysme mohli naší práci odvádět co nejlépe a plnit zákázky přesně a efektivně, tak potřebujeme tu nejšpičkovější techniku. Proto se letošní léto ponese v duchu modernizace strojového parku.

My už Vám můžeme představit dva naše přírůstky. Jedná se o rypadla střední hmotností kategorie.

Prvním se stal pásové rypadlo Volvo EC230FL. Elegantní stroj s pracovním dosahem 10,5m.

Druhým je kolové rypadlo Liebherr 918. Vysoká efektivita a obratnost.

Tento týden měly naše jeřáby Liebherr LTM 1090-4.2 a LTM 1040-2.1 další úspěšnou akci . Instalovali jsme dvě průmyslová sila o délce 30 metrů a hmotnosti 11 tun.

Pojďme se společně podívat na průběh prací.
Naše demolice pomohla dobré věci.
Podařilo se nám společně zrealizovat kynologický výcvik, kterého se účastnila Záchranná brigáda kynologů Praha i městská policie. Jejich čtyřnozí kolegové si tak mohli vyzkoušet zásah v reálných podmínkách a byli opravdu šikovní.
Děkujeme všem zúčastněným za uskutečnění této akce a za ukázku jejich skvělé práce!
Vánoční strom na Staroměstském náměstí už stojí!
Krátce po půlnoci ho přivezla kolona tahače Kenworth s podvalníkovým návěsem a doprovodnými vozidly. Usazení trvalo pouhou hodinu.
Poprvé se rozsvítí již tuto sobotu 30. 11.
Děkujeme našemu týmu za skvěle odvedenou práci!
Tento víkend jsme opravdu akční!
Přes noc jsme provedli demolici dálničního mostu na D10 u Mladé Boleslavi.
Podívejte se s námi na několik okamžiků naší práce.
Dnes v noci probíhá zátěžová zkouška Barrandovského mostu ve směru na Strakonice.
Náš tým i technika jsou samozřejmě na místě.
Rovněž instalujeme dopravní značení.
Zkouška bude probíhat dnes a zítra v nočních hodinách.

Díky několikaměsíční precizní přípravě se nám podařilo dokončit mimořádnou přepravu nadrozměrného nákladu o délce 50 metrů. a to letounu Tupolev TU 154 taktéž známého jako „Slovenský vládní speciál“. Jsme rádi, že můžeme překonávat takto náročné výzvy. Děkujeme našemu zkušenému týmu!

 

Na nádraží v Rakovníku jsme nakládali vysloužilý motorový vůz 810, který jsme přepravili do Loun, kde bude sloužit jako ozdoba nově zrekonstruovaných bytových prostorů.
Motorový vůz 810 jsme nakládali a skládali mobilním jeřábem Liebherr LTM 1090 a přepravovali tahačem Mercedes – Benz Arocs na návěsu FAYMONVILLE Multimax.
Celá souprava měla hmotnost 60 tun a délku 22 metrů.

V první etapě rekonstrukce Barrandovského mostu jsme provedli kompletní demolici nájezdové rampy ze Strakonické ulice. Souběžně jsme odstraňovali římsy v celé délce jižní části mostu. Tato časově velmi náročná a sledovaná akce vyžadovala vysoké nasazení našich zaměstnanců.

 

Během dnešního dne jsme přepravili na Barrandovský most demoliční techniku a nákladní vozidla.

Ihned po odfrézování části živičného povrchu jsme zahájili demolicí římsy na nájezdové rampě. Abychom nenarušovali plynulost dopravy v denních hodinách, bul odvoz frézovaného materiálu z komunikace realizován během následující noci.

Třetí den byl ve znamení intenzivní práce na demolici nájezdové rampy. Dále jsme pokračovali na odstraňování svodidlových zídek. Zároveň bylo dokončeno frézování živičného povrchu.

 

Díky precizní práci našich strojníků jsme již 5. den měli první část demolice za sebou! Nájezdová rampa byla odstraněna podle projektu! Následně odborná firma na řezání betonu oddělila zbytky nepoužitelných částí konstrukce, a provedli jsme separaci suti a armatury. Souběžně pokračovali práce na demolici svodidlových zídek a odvozy vybouraného materiálu.

Díky skvělé souhře našich pracovníku jsme práce stihli dokončit ještě před dohodnutým termínem.

Jsme potěšeni, že jsme mohli být součástí náročné rekonstrukce důležité dopravní stavby.

 

Během posledního květnového víkendu jsme realizovali demolici mostu přes D10 u Svijan. Díky perfektně připravené organizaci celé akce a precizní práci našich strojníků se nám podařilo tento most zbourat s velkou časovou rezervou!

Komunikaci jsme v obou směrech vyčistili v neděli již v 7:30, tedy 2,5 hodiny před plánovaným koncem uzavírky.

 

Provozovna a sídlo společnosti

Pavel Švestka, s. r. o.
U Zastávky 182
252 16 Nučice u Rudné