V první etapě rekonstrukce Barrandovského mostu jsme provedli kompletní demolici nájezdové rampy ze Strakonické ulice. Souběžně jsme odstraňovali římsy v celé délce jižní části mostu. Tato časově velmi náročná a sledovaná akce vyžadovala vysoké nasazení našich zaměstnanců.
Během dnešního dne jsme přepravili na Barrandovský most demoliční techniku a nákladní vozidla.
Ihned po odfrézování části živičného povrchu jsme zahájili demolicí římsy na nájezdové rampě. Abychom nenarušovali plynulost dopravy v denních hodinách, bul odvoz frézovaného materiálu z komunikace realizován během následující noci.
Třetí den byl ve znamení intenzivní práce na demolici nájezdové rampy. Dále jsme pokračovali na odstraňování svodidlových zídek. Zároveň bylo dokončeno frézování živičného povrchu.
Díky precizní práci našich strojníků jsme již 5. den měli první část demolice za sebou! Nájezdová rampa byla odstraněna podle projektu! Následně odborná firma na řezání betonu oddělila zbytky nepoužitelných částí konstrukce, a provedli jsme separaci suti a armatury. Souběžně pokračovali práce na demolici svodidlových zídek a odvozy vybouraného materiálu.
Díky skvělé souhře našich pracovníku jsme práce stihli dokončit ještě před dohodnutým termínem.
Jsme potěšeni, že jsme mohli být součástí náročné rekonstrukce důležité dopravní stavby.
Během posledního květnového víkendu jsme realizovali demolici mostu přes D10 u Svijan. Díky perfektně připravené organizaci celé akce a precizní práci našich strojníků se nám podařilo tento most zbourat s velkou časovou rezervou!
Komunikaci jsme v obou směrech vyčistili v neděli již v 7:30, tedy 2,5 hodiny před plánovaným koncem uzavírky.
Naše společnost úspěšně realizovala přepravu s těžkým tahačem Mercedes-Benz AROCS dvou motorů zn. ROLLS ROYCE z říčního mělnického přístavu do Plané nad Lužnicí.
Celkové parametry soupravy činily:
- délka – 30,0 metrů
- šířka – 3,8 metrů
- výška – 5,3 metrů
- hmotnost – 180,0 tun
Cesta byla naplánovaná na dvě noční etapy přes Havlíčkův Brod. Vše za účasti doprovodu policie ČR.
Všem které jsme na cestě potkali děkujeme za ohleduplnost.
Úspěšně jsme dokončili další demolici! Most v Třebíči již nevyhovoval stavebně technickým požadavkům, proto musel být odstraněn. Nacházel se v místě křížení silnice II/351 s železniční tratí a místní komunikací. Při provádění demoličních prací bylo nutné respektovat požadavky na výluky železniční dopravy, z toho důvodu některé práce probíhaly v nočních hodinách.
Akci jsme dokončili za 30 dní. A to včetně závěrečného úklidu staveniště.
V letošním roce jsme dostali příležitost přepravit Vánoční strom na Staroměstské náměstí v Praze. Ten rostl na zahradě rodinného domu v Rynolticích na Liberecku. Jedná se o 22 metrů vysoký smrk ztepilý, který je velmi rozvětvený a přípravy pro bezpečnou přepravu proto probíhaly dlouho do večera.
O průběhu akce jsme vás informovali na našem facebooku.
Na zahradu rodinného domu jsme přijeli po poli pásovým jeřábem Liebherr LTR 1100. Zatímco pan Vorlíček, několikanásobný šampion v kácení motorovou pilou, komunikoval s jeřábníkem pomocí vysílačky, v pozadí se zatím chystal Kenworth W900B s návěsem Faymonville CombiMAX na jeho naložení. Po skácení jsme strom přesunuli mimo pozemek, kde probíhalo opracování kmene pro usazení do připraveného otvoru na Staroměstském náměstí.
Po opracování jsme strom převezli přes rozmokřené pole zmíněným pásovým jeřábem k cestě, na které už čekal rozložený podvalník, uzpůsobený pro převoz. Práce na svázání rozvětveného smrku probíhaly dlouho do večera. Museli jsme přizpůsobit rozměry nákladu k bezpečné přepravě po naší předem určené trase do našeho areálu v Milovicích.
Na druhý den k 1. hodině ranní jsme z Milovic vyrazili směrem na Staroměstské náměstí. Na okraji Prahy už na nás čekala městská policie, která nám byla doprovodem blíže do centra. Cesta byla klidná. Zkušený řidič si s Kenworthem a netradičním nákladem hravě poradil i ve velmi úzkých cestách přes tramvajové koleje. Přičemž byl provoz řízen městskou policíí a dopravního podniku hl. m. Prahy.
Strom byl ukotven do připraveného otvoru naším jeřábem Liebherr LTM 1040-2.1.
Demolice první uhelné teplárny v Praze započala v lednu 2018. Teplárna byla důležitým zásobitelem tepla pro poměrně velkou část Prahy, současně však i velkým znečišťovatelem ovzduší. V provozu byla od roku 1961 a v roce 1994 ji nahradila moderní plynová teplárna v těsném sousedství. Konstrukce hlavní budovy a přilehlých staveb sestávala především z železobetonu, ocelových nosníků a cihel. Na demolici hlavní budovy byl nasazen i náš největší demoliční stroj – Caterpillar 5080 UHD, který dokáže s hydraulickými nůžkami pracovat ve výšce až 38 metrů. Mezi dalšími stroji využitými na této demolici nechyběl ani Caterpillar 330 BL, Liebherr R 954C, Liebherr R 936, Liebherr R 926 Compact, Liebherr A-916, kolový nakladač Liebherr 576, či mobilní čelisťový drtič Finlay J-1175.
V pražských Vršovicích jsme v únoru realizovali demolici komplexu autobusových opraven. Mimo hlavní část zahrnující dílny a dílenské zázemí byla stržena i kancelářská budova bývalého dispečinku. K demolici a následnému úklidu plochy byla použita široká škála techniky, především náš nejnovější stroj Liebherr R 936, dále pak Liebherr R 934 a sklápěče MAN TGA 33.440, Mercedes Actros 3344 a Scania P124.
Z důvodu havarijního stavu přemostění silnice I/9 dálničním mostem na D8, bylo nutné zahájit jeho rekonstrukci. Součástí rekonstrukce je i demolice stávajících konstrukcí, která započala odstraněním jednopolového mostu ve směru na Prahu, který tvořila desková hlavní nosná konstrukce z tyčových nosníků a velmi masivní železobetonové opěry.
Parametry mostu:
- Délka mostu: 44,4 m
- Celková šířka mostu: 14,43 m
- Výška mostu nad terénem: 7,15 m
Strojové vybavení tvořily demoliční stroje s hydraulickými nůžkami a kladivy – Hyundai 320 LC-7, Liebherr R 934, Liebherr R 936 a kolový nakladač Liebherr 576.
Dva březnové víkendy trvala hlavní část demolice mostu přes dálnici D10 u městyse Zápy. V noci ze 17. na 18. března byla zbourána část mostu přes dálnici vedoucí ve směru na Mladou Boleslav a o následujícím víkendu demolice pokračovala druhou částí přes dálnici na Prahu. Most byl postaven roku 1982 a nacházel se v havarijním stavu.
Parametry mostu:
- Délka mostu: 82,4 m
- Celková šířka mostu: 16,6 m
- Výška mostu nad terénem: 7,11 m
Při této akci byly využity především demoliční stroje vybavené hydraulickými nůžkami a kladivy – Liebherr R 954, Liebherr R 926, Komatsu PC 450, Liebherr R 936, kolový nakladač Liebherr 576 a v neposlední řadě i úklidová technika Mercedes ATEGO a Bobcat S175.